Reisplannen hebben we volop, met een eigen camper zijn we nóg makkelijker on the road! Benieuwd over welke avonturen je binnenkort meer te weten gaat komen? Lees over onze plannen!

Stee in Lhee juli 2022

Reisplannen: kamperen, kamperen, kamperen

Weekendjes weg met de camper, die staan volop op onze planning. Drie maanden hebben we onze camper nu en al acht keer (!) zijn we ermee op pad gegaan. Het is zo handig dat ie om de hoek geparkeerd staat en we ‘m zo kunnen inladen en dus lekker snel weer on the road zijn. Benieuwd naar onze campertrips? We gingen naar de Veluwe, deden een weekje België & Mullerthal, weekend Franeker, genoten van een roadtrip Noorwegen, gingen naar familie in Friesland & vrienden in Zuid-Holland, bezochten Bourtange & Onstwedde en we reden een deel van de Camperelfstedentocht. Heerlijke uitjes en superleuk om fijne plekken te ontdekken. Steeds beter worden we in het vinden van de allerfijnste kampeerplekken! Onze reisavonturen ga ik uitwerken en vind je uiteraard op mijn blog!

Mensingebos Roden

Noord-Brabant & Drenthe

Onze komende kampeertrips brengen we door in Noord-Brabant en Drenthe. In Noord-Brabant komen we maar weinig en dus zijn er nog erg veel onontdekte plekken. We vonden een prachtige camping met mooie natuur in de buurt en dus boekten we een lang weekend Oisterwijk. Nu al zin om er op pad te gaan! Ook in Drenthe gaan we weer op pad. Familie van ons viert er vakantie en dus trekken wij ook die kant op om elkaar te ontmoeten. Leuk om te combineren!

Eze France

Roadtrip Frankrijk

Vlak voor Jan’s verjaardag vertrekken we naar Frankrijk. We hebben naast Parijs, Normandië, Lille en een stukje Côte d’Azur nog niets gezien van Frankrijk en dus gaan we er lekker op pad met de camper. We willen in de Elzas knusse stadjes verkennen en mooie wandelingen maken in de Vogezen. Twee onbekende regio’s waar we erg nieuwsgierig naar zijn. Als je goeie tips voor ons hebt in deze regio’s, dan hoor ik dat graag! We hebben al een lijstje met schattige stadjes, maar zoeken nog mooie wandelingen en gave fietsroutes, toffe camperplaatsen of campings, leuke activiteiten zoals een tof meer om een bootje te huren of railbiken. Ga ik ondertussen op zoek naar een fijne jurk om te flaneren, mooie badkleding en een goeie bikini om lekker af te koelen.

Archemerberg Holland

En weer kamperen!

Omdat we vrij vroeg op vakantie naar Frankrijk gaan gok ik dat we in september wel weer een weekend weg gaan met de camper. Waar naartoe, dat is maar net waar we zin in hebben. We hebben in Nederland zoveel plekken vluchtig bezocht dat er altijd wel wat te ontdekken is. Ik denk dat Overijssel, Gelderland en Duitsland goeie kanshebbers zijn. Lekker de natuur in en knusse stadjes ontdekken, doet het altijd goed!

Wenen

In oktober ga ik samen met mijn moeder op reis. Met haar was ik al eens in Parijs en Zweden. Jaren later is het hoog tijd voor een nieuw avontuur met z’n tweetjes. Dit keer gaan we met de trein naar Wenen om de stad te verkennen. Voor ons beide een stad waar we nog nooit geweest zijn, dus we kijken er al ontzettend naar uit om op pad te gaan! Oostenrijk is één van mijn lievelingslanden, heerlijk om er weer te komen!

Jan Marcella Boyabreen Norway

Reisplannen voor het najaar

In het najaar gaat de camper in de stalling en gaan slapen wij weer in hotels en appartementen. Concrete reisplannen hebben we nog niet, maar ik broed nog op een toffe plek om mijn verjaardag te vieren. Een mijlpaal-verjaardag moet je wel vieren tenslotte! Ook zijn er plannen voor een verrassing-tripje en hebben we nog best wat toffe vakantiehuizen op onze wishlist. We vermaken ons vast prima!

Benieuwd naar onze avonturen? Volg me op Instagram, dan reis je met ons mee!